۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۰

تکواندو قهرمانی آسیا - تاشکند

سلحشوری، حاتمی و ترکاشوند به مدال طلا دست پیدا کردند

سلحشوری، حاتمی و ترکاشوند به مدال طلا دست پیدا کردند

در آغاز رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا اعضای تیم پومسه کشورمان موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند که نیمی از آن رنگ طلا داشت.  

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا امروز صبح در کاخ ورزش تاشکند با برگزاری رقابتهای پومسه آغاز شده که تا اینجای کار پومسه روهای کشورمان موفق به کسب چهار مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند. مرجان سلحشوري نماينده ايران در پومسه انفرادي بانوان در رده سني 18 تا 30 سال، موفق به كسب مدال طلا شد و بر سكوي قهرماني ايستاد. كره جنوبي، ويتنام و چين تايپه نيز به ترتيب در رده هاي دوم تا چهارم قرار گرفتند.در همین رده سنی و بخش مردان علي نادعلي با قبول شكست برابر حريفانش از دور رقابتها كنار رفت.
 
ضمن اینکه "هادي تركاشوند" در رده سني 51 تا 60 سال صاحب مدال طلا شد. در اين رده تكواندوكار چين تايپه دوم شد، ازبكستان بر سكوي سوم ايستاد و قزاقستان به عنوان چهارمي رسيد. همچنین محمدتقي حاتمي ديگر نماينده پومسه انفرادي با غلبه بر حريفانش دومين مدال طلاي ايران در رده سني 41 تا 50 سال بدست آورد. در اين بخش نماينده كشور كره جنوبي نايب قهرمان شد، فيلپين و چين تايپه نيز بر سكوي سوم و چهارم ايستادند.
 
در پومسه تیمی  رده سنی بالای 30 سال هم تیم ملی کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد. این تیم با ترکیب محمد تقی حاتمی، علی سلمانی و مهدی صمدیان  به دیدار رقبای خود رفت و موفق به کسب مدال طلا شد. 
 
آتوسا فرهمند نماينده ايران در پومسه انفرادي بانوان رده سني 31 تا 40 سال، موفق به كسب مدال نقره آسیا شد. در این بخش کره جنوبی طلا گرفت پومسه روهای چين تايپه و قزاقستان هم بعد از فرهمند به مدال برنز دست پیدا کردند. 
 
مرجان سلحشوری به مدال طلا دست پیدا کرد
 
بعد از این سه طلا و یک نقره ، دو مدال نقره و دو مدال برنز هم مردان کشورمان کسب کردند. هدايت آريانفر" در رده سني 61 تا 65 سال  که در نهایت صاحب نشان نقره شد. تكواندوكار ازبكستان بر سكوي قهرماني ايستاد و چين تايپه و قزاقستان نيز سوم شدند. همچنین مهدی جمالی فشی در رده سني بالای 18 سال به نشان برنز دست يافت. در این بخش تكواندوكار فیلیپین بر سكوي قهرماني ايستاد، نماینده ویتنام نایب قهرمان شد و تکواندو کار کشور میزبان به همراه جمالی روی سکوی سوم ایستادند. علی سلمانی هم در رده سني 31 تا 40 سال، موفق به كسب مدال برنز آسیا شد. در این بخش کره جنوبی طلا گرفت. نماینده چین تایپه نایب قهرمان شد، نماینده کشورمان و ویتنام نيز سوم  شدند. 
 
این دوره از مسابقات که از امروز به میزبانی ازبکستان آغاز شده تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر 2298911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha